Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vrijheid van Godsdienst

• Daan

En van dit alles heb jij persoonlijk weinig tot geen last . Mensen die wat minder gezegend zijn wat wonen betreft kunnen hier werkelijk over meepraten.

Jij kent het alleen van TV en de krant.

• theo

Daar gaat mijn opmerking toch niet over?

Het gaat in dit bericht van Gonnie toch over godsdienstvrijheid en onveilig gevoel bij bepaalde groepen mensen?

theo

• Frederik D

Hoe kwamen de Nederlanders aan die slaven? Die kochten ze in Afrika van andere negers, vaak van mohammedaanse negers.

• theo

Aha, je hebt eentje uit mijn rijtje kunnen pikken wat niet geheel naar waarheid door mij is weergegeven of waar enig kritiek op te geven is?

Ik doe niet mee met emotionele onderbuikgevoelens maar ga verder gerust jullie gang hoor.

Ik houd jullie niet tegen , hoe zou ik dat ook kunnen.

O ja, ik schreef elders in deze draad dat ik het eigenlijk ook wel met Gonnie eens ben wat die boerka's aangaat , ik wilde alleen maar wat nuances aanbrengen en jullie aan het denken zetten.

Maar nogmaals, ga gerust verder, ga gerust verder hoe enorm bedreigend een boerka is en vergeet al die oerhollandse blanke lieve aardige vol opborrelnde naastenliefde jongetjes en meisjes.

• Ellen-Josee

Boris Schreef:

——————————————————-

> http://www.youtube.com/watch?v=zUGHyrQx0vQ

Wat zou je ervan vinden om je naam te veranderen in Borka?

Ik vindum wel leuk eigenlijk.

:D

• Gonnie

Maar aan al die lui die jij op noemt is aan hun gezichtsuitdrukking te zien in wat voor staat zij zijn, maar met die burka's is hun hele wezen gesluierd,en ben je ook niet zo nodig gewaarschuwd als zij kwaad in het zin hebben.

• Daan

theo Schreef:

——————————————————-

> Daar gaat mijn opmerking toch niet over?

Waar gaat het dan wel over ?

Jij bent degene die met allerlei voorbeelden komt aanzetten waar JIJ nog veel banger voor bent.

En DIT terwijl het niet op jou van toepassing is in jouw leefgebied !

>

> Het gaat in dit bericht van Gonnie toch over

> godsdienstvrijheid en onveilig gevoel bij bepaalde

> groepen mensen?

Precies !

Voortaan bij het onderwerp blijven Theo .

Daan

>

> theo

• Daan

Els schreef : Wat zou je ervan vinden om je naam te veranderen in Borka?

Ik vindum wel leuk eigenlijk

Laat NL de Boerka maar niet afschaffen maar mensen verplichten de Boerka te dragen.

• Frederik D

Wat ik wil zeggen, is dat men heel veel hoort over foute Europeanen maar zelden tot nooit over foute niet-Europeanen. En laten we niet vergeten dat de Turken Constantinopel hebben ingepikt en tot Wenen zijn gekomen hetgeen tot vandaag de dag nog steeds nawerkt.

• theo

Re: Vrijheid van Godsdienst

Gepost door: theo ()

Datum: 23 september 2010 21:44

Aha, je hebt eentje uit mijn rijtje kunnen pikken wat niet geheel naar waarheid door mij is weergegeven of waar enig kritiek op te geven is?

Ik doe niet mee met emotionele onderbuikgevoelens maar ga verder gerust jullie gang hoor.

Ik houd jullie niet tegen , hoe zou ik dat ook kunnen.

O ja, ik schreef elders in deze draad dat ik het eigenlijk ook wel met Gonnie eens ben wat die boerka's aangaat , ik wilde alleen maar wat nuances aanbrengen en jullie aan het denken zetten.

Maar nogmaals, ga gerust verder, ga gerust verder hoe enorm bedreigend een boerka is en vergeet al die oerhollandse blanke lieve aardige vol opborrelnde naastenliefde jongetjes en meisjes.