En van dit alles heb jij persoonlijk weinig tot geen last . Mensen die wat minder gezegend zijn wat wonen betreft kunnen hier werkelijk over meepraten.
Jij kent het alleen van TV en de krant.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsAha, je hebt eentje uit mijn rijtje kunnen pikken wat niet geheel naar waarheid door mij is weergegeven of waar enig kritiek op te geven is?
Ik doe niet mee met emotionele onderbuikgevoelens maar ga verder gerust jullie gang hoor.
Ik houd jullie niet tegen , hoe zou ik dat ook kunnen.
O ja, ik schreef elders in deze draad dat ik het eigenlijk ook wel met Gonnie eens ben wat die boerka's aangaat , ik wilde alleen maar wat nuances aanbrengen en jullie aan het denken zetten.
Maar nogmaals, ga gerust verder, ga gerust verder hoe enorm bedreigend een boerka is en vergeet al die oerhollandse blanke lieve aardige vol opborrelnde naastenliefde jongetjes en meisjes.
theo Schreef:
——————————————————-
> Daar gaat mijn opmerking toch niet over?
Waar gaat het dan wel over ?
Jij bent degene die met allerlei voorbeelden komt aanzetten waar JIJ nog veel banger voor bent.
En DIT terwijl het niet op jou van toepassing is in jouw leefgebied !
>
> Het gaat in dit bericht van Gonnie toch over
> godsdienstvrijheid en onveilig gevoel bij bepaalde
> groepen mensen?
Precies !
Voortaan bij het onderwerp blijven Theo .
Daan
>
> theo
Re: Vrijheid van Godsdienst
Gepost door: theo ()
Datum: 23 september 2010 21:44
Aha, je hebt eentje uit mijn rijtje kunnen pikken wat niet geheel naar waarheid door mij is weergegeven of waar enig kritiek op te geven is?
Ik doe niet mee met emotionele onderbuikgevoelens maar ga verder gerust jullie gang hoor.
Ik houd jullie niet tegen , hoe zou ik dat ook kunnen.
O ja, ik schreef elders in deze draad dat ik het eigenlijk ook wel met Gonnie eens ben wat die boerka's aangaat , ik wilde alleen maar wat nuances aanbrengen en jullie aan het denken zetten.
Maar nogmaals, ga gerust verder, ga gerust verder hoe enorm bedreigend een boerka is en vergeet al die oerhollandse blanke lieve aardige vol opborrelnde naastenliefde jongetjes en meisjes.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?