En wat mij betreft wordt het blanke tuig ook opgesloten.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsDaan Schreef:
——————————————————-
> Els schreef : Wat zou je ervan vinden om je naam
> te veranderen in Borka?
> Ik vindum wel leuk eigenlijk
>
>
>
> Laat NL de Boerka maar niet afschaffen maar mensen
> verplichten de Boerka te dragen.
Wat aardig te bemerken dat je alles van mij zo geinteresseerd leest.
Ik begin je toch weer aardiger te vinden.
hier heb je het gedonder al
Boerkavrouwen stelen er op los
Een ziekenhuis in Bangladesh heeft zijn medewerkers verboden om nog langer een boerka te dragen. Reden: de vrouwen stelen spullen als telefoons en portemonnees door ze onder hun kleding te stoppen. Er is echter nóg een reden voor het boerkaverbod.
Verpleegsters en artsen laten soms anderen voor hen in de plaats werken. Het valt het immers niet op dat er iemand anders onder de stoflap zit.
Ziekenhuisdirecteur Abdul Majid Bhuiyan zegt dat werknemers voortaan gewone ziekenhuiskleding moeten dragen.
http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar/2010/03/boerkavrouwen_stelen_er_op_los.html
Correctie;
Het waren niet de Turken, maar de Islamitische Moren die rond 1100 vanuit Afrika half Spanje uitmoorden. Het waren niet de Islamitische Turken die tot tweemaal toe omstreeks halverwege de 16e eeuw bij Wenen werden verslagen, maar een forse Islamitische Arabische Alliantie, waaronder Turken.
aanvulling; voor deze strijd tegen de Islamieten werden overal in Europa soldaten gerecruteerd, waaronder velen uit het tegenwoordige Nederlandse en Belgisch Brabant. een aantal nazaten van deze mensen wonen nu nog in Roemenië aan het vroegere front tegen die Islamieten. De streek daar heet Brabanta en er komen ook nu nog Nederlandse namen voor. Wellicht kan Florin dit bevestigen.
Frederik D Schreef:
——————————————————-
> Wat ik wil zeggen, is dat men heel veel hoort over
> foute Europeanen maar zelden tot nooit over foute
> niet-Europeanen. En laten we niet vergeten dat de
> Turken Constantinopel hebben ingepikt en tot Wenen
> zijn gekomen hetgeen tot vandaag de dag nog steeds
> nawerkt.
Sorry hoor, zeker van jou verwacht ik toch enige nuancering.
Laten we niet vergeten dat de christenen kruistochten en zelfs een kinderkruistocht organiseerden.
Laten we niet vergeten dat Napoleon….. dat Hitler…..dat……
En zeker jij moet weten dat “”linkse“” mensen ALTIJD vinden dat de pers altijd veel te rechts is en dat “'rechtse”" mensen vinden dat de pers ALTIJD veel te links is.
Dat Boaz iedere wetenschap, zelfs de bijbelwetenschap afwijst en smult van xandernieuws,dattie nogal eenzijdig en kortzichtig is- daar ge je tegenin en zeer terecht , maar zelf heb je nu ook de neiging om ……juist !
theo
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?