Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Uw koninkrijk kome

• ¥ Lotje ­­¥

papieren heb je niks aan worden op zij gelegd of je hoort er niks van . naar toe stappen . maar dat kan ellen beter doen of wie dan ook als ze gekalmeert is .

• Ellen-Josee

Ja ik herken dit ook helemaal Lotje, ook met dat eten: de mensen hun mond zo achterlijk volproppen dat ze het niet meer kunnen kauwen en er zowat in stikken.

En anders het eten maar wegpakken. Het is precies zoals je het schrijft.

Hier is een site, schokkend gewoon!

http://www.vkblog.nl/bericht/320485/Ouderenmishandeling_in_Nederlandse_verpleeghuizen

Volgens mij hetzelfde verpleegtehuis als mijn tante. Als ik dat zo lees, dan weet ik gewoon dat voor mij (die aan de zijlijn staat) een klacht indienen helemaal geen zin heeft. Het enige wat er dan gebeurd is, dat ik mijn verdriet extra ga oprakelen. Dat is ook de reden dat ik er een tijd niet over kon praten. Trouwens, dat heeft mijn nicht nog steeds. Het is wel mijn tante, en dat is voor mij extra pijnlijk, maar het gebeurd veel en veel vaker dat heb jij heel goed gezien.

• Ellen-Josee

DAT denk ik ook! Anders kan ik straks nog voor de rechter komen, want ik ben nogal heetgebakerd in zo'n geval en voor mijn nicht sta ik ook niet in.

• Ellen-Josee

¥ Lotje ­­¥ Schreef:

——————————————————-

> zo klink niet goed Ellen . meissie hou je gemak en

> doe rustig aan . denk ook aan jezelf

Ja dank je voor je medeleven. Heftig he?

Nou ik moet goed blijven, want mijn familie heeft er niets aan als ik ook doordraai.

Maar ik zoek gewoon afleiding, of ik ga er even uit en probeer de anderen ook zover te krijgen.

Soms stuur ik gewoon een kaartje, dat ze fff… weten dat ik aan ze denk.

• ¥ Lotje ­­¥

ja de een is sterker als de ander . ik was woest toen en stapte gewoon er op af . de directie daar zaten ook nog in een vergadering . ik wist die kamer en ben er binnen gegaan . we zitten in een bespreking zeiden ze . ik zei dan kom ik nu even er bij zitten . en er wordt nu wat aangedaan zoniet staat er morgen een stuk van in de krant hoe jullie met mensen omgaan hier. . dan wilt er wel iemand meekomen . en ik zei na het gesprek en geen week duren . de andere dag ben ik weer gegaan ik schreef al ergens in 14 dagen tijd ben ik een aantal keren geweest . laat je niks horen ga het gewoon verder , papieren als je schrijf worden op zij gelegd . maar nogmaals maak eerst dat je sterk wordt . . eerst een gesprek dan daar want als je het aangeeft vragen ze of je een gesprek gevoerd heeft in het terhuis . of doe het met meerdere personen, die op bezoek komen die er ook van afweten hoe het is daar, als het gaat die er zo over denken zoals jij .

• Ellen-Josee

Ja precies! Had mijn nicht maar meteen naar mij toegekomen, maar die heeft daar helemaal alleen mee rond getobt en ik hoorde dat allemaal achteraf.

Dus ik hoorde eerst dat mijn tante was overleden en enige tijd later dat ze was mishandeld geweest. Nou, toen dat eenmaal tot me doordrong ging ik behoorlijk door het lint.

• ¥ Lotje ­­¥

ik weet wat je bedoeld ik had die verpleegster ook wel vast kunnen pakken . maar kan me beheersen . heb ze wel het een en ander gezegt op de gang . toen net een demeten man zijn plas op moest ruimen . en stond te huilen en net omhoog kwam dat hij op de vloer lag . ik had het net niet gezien naar mijn denken was hij geduwd maar die man huilde en huilde was helemaal in paniek een man die amper kon lopen . ik zei toen ik er aankwam , waarom huil hij zo ow zei ze hij had het in zijn broek gedaan en moet het nu opruimen van mij . tegen een man die totaal niks meer wist en amper meer kon praten . ga weg zeg dan zijn ze aan het verkeerde adres bij me . heb ze het wel gezegd . . en ja ook tegen de directie dit . dat is de verpleegster die ontslag kreeg .

• ¥ Lotje ­­¥

ja je nicht moet even tot rust komen kan lang duren zeg ik er bij . zoiets grijp je aan en niet wetend dat dit gebeurd in terhuizen . ik kijk na dat ik er gewerkt heeft anders er tegen aan zoals ik al zei geen hoge pet op . . .

• ¥ Lotje ­­¥

dat is heel goed dessnood praat je er met je dokter er eens over . .

ik ga slapen nu . had geen erg in de tijd trustee voor zo.

• Ellen-Josee

¥ Lotje ­­¥ Schreef:

——————————————————-

> dat is heel goed dessnood praat je er met je

> dokter er eens over . .

>

> ik ga slapen nu . had geen erg in de tijd trustee

> voor zo.

Ik duik er ook in…

Slaap lekker Lotje :)