Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Uw koninkrijk kome

• Ellen-Josee

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Heeft jouw nicht geen broer of en zuster?

> Was zij enig kind.?

> Wat triest!

Ze heeft een broer, voor zover ik weet is die ziek of gehandicapt.

• Daan

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Daar gaat het niet om, maar dat haar nicht het

> niet kan verwerken dat haar moeder zo is

> mishandeld in dat verpleeghuis vraag ik mij af was

> zij enig kind. want als die tante meer kinderen

> had, dat die dan voor hun moeder opkomen en daar

> werk van zouden maken.

Ok Gonnie.

Ik begrijp het hoor.

Ik dacht al : Wat is er nu zo erg aan om enig kind te zijn ;)

Gr Daan

• Gonnie

Mijn dochter is ook enig kind, niets zieligs aan.:)

• Gonnie

Ik zou dan hoe dan ook een klacht indienen, en mij informeren desnoods bij raadslieden.

• Ellen-Josee

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Ik zou dan hoe dan ook een klacht indienen, en mij

> informeren desnoods bij raadslieden.

Dan zal ik toch mijn nicht mee moeten hebben, voor de bewijsvoering.

En zoals ik eerder al schreef naar PS: zelf kan ik dit ook allemaal nauwelijks aan, want ik heb er nog een paar andere akkefietjes bij.

• Gonnie

Je moet het ijzer smeden als het heet is,doorgaans.

• Gonnie

Je bent zo goed in schrijven toch, je weet altijd zo goed een ander te antwoorden dan lijkt mij voor jouw niet zo moeilijk je verontwaardiging over die liefdeloze behandeling van je tante die zij de hele nacht op de grond in het toilet hebben laten liggen en haar gestompt hebben, op papier te zetten en dat op te sturen naar de directie van dat verpleeghuis.

• Ellen-Josee

Kan ik wel gaan doen, maar ik bereik er alleen mee dat ik zelf helemaal doordraai.

• ¥ Lotje ­­¥

hou het maar in de gaten . op het eerste gezicht lijkt alles oké tot dat je eens onverwachts eens ga kijken . ik dacht ook waar ik vrijwilligers werk gedaan heeft dat alles koek en ei was . maar naar beter inzicht zag ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel andere dingen er tussen door . . op sluiting en zelf koffie gaan drinken mensen laten huilen in de tijd dat hun daar zaten en laten bonken op alles en nog wat . mensen niet naar de wc laten gaan al kunnen ze dat zelf nog maar moeten geholpen worden , doen ze het dan als het te lang duurd in de broek krijgen ze slaag of ze worden hard handig aangepakt . heb het zelf gezien . en heb daar toen werk van gemaakt . verpleegster kreeg ontslag. als je op bezoek ga zie je niet alles . ik heb er geen hoge pet van terhuizen .Dan het eten . als ze niet opschieten met eten wordt het weg gepakt van: ze heb geen honger . ik heb wel eens gezegt laat het maar eens staan ik geef die mevrouw wel eten ik help haar . laat haar nu alles op hebben . ze rekken hun handen uit als ze het wegpakken . ze kunnen het niet zeggen . en meer van deze dingen en net wat ellen ook zei . de blauwe plekken die komen niet alleen van het vallen . kan hier wel een heel epistel over schrijven ……..

• ¥ Lotje ­­¥

zo klink niet goed Ellen . meissie hou je gemak en doe rustig aan . denk ook aan jezelf