Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Veel wetenschappers zijn niet overtuigd van evolutietheorie

• Eliyahu

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Tja, jij verbiedt verder onderzoek. Hoe

> extremistisch kun je zijn.

Bs'd

Hoe kom je op het krankzinnige idee dat ik verder onderzoek verbied???

• Eliyahu

Bs'd

Ad hominem.

• Boris

Je kunt ook alleen maar smakelijk lachen om de onnozele domheid van dit soort figuren.

http://www.youtube.com/watch?v=C2H9QT-inXc

• Eliyahu

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Eliyahu's enige basis voor zijn hemeltergend en

> blasfemisch creationisme zijn een paar warrige

> bijbelteksten.

Bs'd

Oh, dan heb je zeker die universitaire leerboeken gemist die ik nou alweer een keer of 10 gepost heb.

En dan heb je zeker ook al die evo's gemist die in koor zingen dat het fossielenverslag GEEN evolutie laat zien.

Dan heb je zeker ook die wetenschappelijke verhandeling gemist over de wet van de terugkerende mutaties.

Dan heb je zeker ook die dino gemist waar nog zachte delen, bloedvaten, en hemoglobine in zat.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.

• Frederik D

Jij doet niet anders.

En dat jij jokt, is een objectief feit. En dat terwijl jij niet mag liegen van jouw God.

• Frederik D

Jaja, complete bloedvaten … Zeg maar resten van bloedvaten.

• Eliyahu

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Jij doet niet anders.

>

> En dat jij jokt, is een objectief feit. En dat

> terwijl jij niet mag liegen van jouw God.

Bs'd

Kinderachtige beschuldigingen zonder onderbouwing gaan zonder onderbouwing de afvalbak in.

• Eliyahu

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Jaja, complete bloedvaten … Zeg maar resten van

> bloedvaten.

Bs'd

Oh oh, wat zijn we weer enorm belezen en wat weten we weer over veel van af.

Bekijk hier even de foto's van de volledig intacte bloedvaten van die T-rex: http://scienceblogs.com/pharyngula/2008/07/tyrannosaur_morsels.php

• Frederik D

Je lijkt nu wel Peter K, de extremist onder de christelijke extremisten. Dankzij hem ging het bijbelprikbord dicht.

• Ellen-Josee

Zou je misschien ook kunnen reageren op het feit dat ik zojuist heb aangetoond dat er helemaal geen grond is voor de evolutietheorie, omdat er stomweg geen evolutie is - alleen maar verval.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.