Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Veel wetenschappers zijn niet overtuigd van evolutietheorie

• Gonnie

Een aantal prikkers ‘is’ en niet zijn.

Een aantal prikkers is niet goed bij hun hoofd,

Marjorie dit klinkt niet goed dan zou ik zeggen, ‘' zijn ’' want prikkers is toch meervoud.?

Ik trek jouw kennis over de nederlandse taal niet in twijfel,maar ik begrijp het niet.

• Ellen-Josee

Vlak voor het prikbord gesloten werd, heb ik daar nog geprikt en vanuit mijn rechter ooghoek zag ik dat iemand een andere prikker uitmaakte voor Saddam Hoessein, deze persoon voegde er de wens aan toe dat deze prikker “een langzame en zeer pijnlijke dood zou sterven aan Kanker”. Jij bent het er toch zeker ook wel mee eens; dat dit niet kan!

Ik ben trouwens niet de enige die dit gezien heeft.

• Douce.

Marjorie heeft gelijk Gonnie, want het onderwerp is “aantal” en dat is geen meervoud.

(Als ik zo vrij mag zijn Marjorie voor de voeten te lopen…….;))

Douce

• Eliyahu

Douce Schreef:

——————————————————-

> Marjorie heeft gelijk Gonnie, want het onderwerp

> is “aantal” en dat is geen meervoud.

> (Als ik zo vrij mag zijn Marjorie voor de voeten

> te lopen…….;))

Bs'd

Het onderwerp is “aantal prikkers”, en dat is meervoud.

• Gonnie

Bedankt Douce, ik zat maar te dubben van wat is daar nu fout aan en de enige mogelijkheid dacht ik ook dat het aan de aantal lag.:)

Ik vind onze taal echt wel moeilijk.

• Ellen-Josee

Marjorie Schreef:

——————————————————-

> Elia Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Nou dat is dus niet waar he!

> > Het dichtgaan van het prikbord had helemaal

> niets

> > met Peter te maken.

> >

> > .

>

> Peter was doodgraver nummer 1 daar. Een aantal

> mensen waarbij nooit een kwaad woord over de tong

> kwam, ging zich geschokt ten buiten. Ik noem geen

> namen.

Noem je dat geschokt? Iemand die het toch al moeilijk heeft, de grond in trappen door hem voortdurend te confronteren met een menselijke misstap uit het verleden? Je moet je kapot schamen! Ik heb gezien wie het deden en die mensen zijn alleen te schokken, als het om hunzelf gaat.

• Douce.

Je hebt het mis, prikkers is meervoud maar “een” aantal prikkers niet.

Douce

• Ellen-Josee

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Klopt, jouw argument is niet steekhoudend. Men is

> duidelijk op weg om compleet leven na te maken. In

> principe is de kennis ervoor aanwezig. De

> obstakels zijn slechts pragmatische obstakels.

Goed, vertel maar even wat het voordeel voor de evolutie daarvan is?

Als ik dan die z.g. evolutie zie, bij wijze van spreken van mier tot mens en de mens is een hoogmoedig vernietigend wezen geworden die alleen op eigen voordeel uit is en kapot maakt wat hij niet kan gebruiken, wat is de mens dan beter dan een groot uitgevallen insect?

Nog even een opmerking over jouw insteek: blijkbaar ben jij niet in staat een andere theorie objectief te bekijken. Want ik hoor jou alleen over die evolutietheorie, maar je gaat niet in op de afbraaktheorie die ik hier geponeerd heb. En het is dacht ik toch wetenschappelijk om een stelling van verschillende kanten te bekijken.

Mijns inziens klamp jij je vast aan bepaalde wetenschappelijke (veronder)stellingen, omdat je dat kan begrijpen. Vastklampen om je gelijk aan oude theorieën is niet iets waarmee je ver komt en het getuigt ook echt niet van een enorme intelligentie zoals je zelf veronderstelt dat je hebt.

Laat zien dat je een vent bent en beargumenteer hoe je die afbraaktheorie (dus dat alles aftakelt en sterft) met de grond gelijk maakt.

• Gonnie

Het voortdurend dreigen met hel en verdoemenis en ongelovigen laten weten dat het graaiers zijn en hun leven geen waarde hebben, dat is schokkend.

En als iemand daar genoeg van heeft en daar goed kwaad om wordt , zich dan te buiten gaat dat is dan wel te begrijpen.

• Ellen-Josee

Eliyahu Schreef:

——————————————————-

> Elia Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Dit is stomweg geen steekhoudend argument.

>

>

> Bs'd

>

> PS geeft nooit steekhoudende argumenten. Hij komt

> alleen maar met wat gezwam in de ruimte.

Ja jammer, al moet ik zeggen dat PS wel zowat de enige is; die nog een soort discussie ‘op niveau’ probeert te voeren.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.