Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Uw koninkrijk kome

• Ellen-Josee

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Ik zou zo zeggen, dien een aanklacht in bij de

> officier van justitie. Schrijf het verhaal zo

> zakelijk mogelijk op.

Ja dan zal toch mijn nicht (die natuurlijk getuige is) eerst helder moeten worden en iedere keer dat dit weer ter sprake komt, gaat het weer helemaal mis met haar.

Zelf ben ik eigenlijk net, dat ik het een beetje kan vertellen zoals nu, maar ik kan er niet teveel bij hebben. Er is namelijk meer aan de hand: mijn oudste dochter had even daarvoor een herseninfarct (onze relatie is nog steeds belabberd) en een ander oud familielid werd beroofd nadat ze geld had opgenomen en die is nu ook helemaal angstig. Ik heb natuurlijk ook mijn grens aan mijn incasseringsvermogen.

Terug naar tante: er zijn nog wat slachtoffers, waarvan de kinderen aangifte hebben gedaan, maar die verpleging is vrijgesproken en gewoon aan het werk.

• Ellen-Josee

Nou dan hoop ik met jou, dat in jouw omgeving alles in orde is en de oudjes een mooie oude dag kunnen genieten.

• Ellen-Josee

Dat is behoorlijk on-topic!

:)

• Frederik D

Klinkt allemaal niet leuk. Je nicht heeft haar tijd nodig. Die brief kan nog wel wachten.

• theo

Nou, in alle (on)gein is het redelijk nietontopic hoor.

Maar ik ben bang dat wij het niet eens zijn en zullen worden wat Jezus ( of zo je wilt de bijbelschrijvers) met het koninkrijk van God bedoelen.

theo

• Ellen-Josee

Nou je vroeg net in de topic van Le Sage ook wat wordt er bedoeld met het Koninkrijk van God?

En ik heb al aangegeven dat het Koninkrijk van God, het Koninkrijk van Vrede (Shalom) zal zijn, dus zonder ziekte, dood, strijd, tranen, scheiding, bloedvergieten enz. enz. en dit over de hele ‘schepping’, dus niet enkel in één of ander verlicht persoon. Want wie zal dat bereiken?

Maar als jij een andere uitleg hebt over het vers: “Uw Koninkrijk kome, Uw Wil geschiede gelijk in de hemel alzo ook op de aarde”, dan wil ik dat graag horen.

• Ellen-Josee

Ja dat heb ik ook zo gedacht, de arme ziel!

Ze krijgt haar moeder er toch niet mee terug en haar bedrijf loopt in de soep, omdat ze zo niet kan functioneren. Ik maak me over haar ook behoorlijk bezorgd.

Ik ben vanmiddag maar even naar de ‘stiletto run’ die hier gehouden werd gaan kijken, voor de afleiding.

• Gonnie

Heeft jouw nicht geen broer of en zuster?

Was zij enig kind.?

Wat triest!

• Daan

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Heeft jouw nicht geen broer of en zuster?

> Was zij enig kind.?

> Wat triest!

Mag ik vragen wat er zo triest aan is om enig kind te zijn ?

Ik heb een legio broers,maar heb er drie keer niks aan !

• Gonnie

Daar gaat het niet om, maar dat haar nicht het niet kan verwerken dat haar moeder zo is mishandeld in dat verpleeghuis vraag ik mij af was zij enig kind. want als die tante meer kinderen had, dat die dan voor hun moeder opkomen en daar werk van zouden maken.