Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wim Eijk kardinaal

• Frederik D

Bemoei je er niet mee.

Ellen-J pleit voor homofobie. Elders in deze draad heb jij haar homofobie bijgevallen. En dat noemen we onfris.

Maar ik heb je gemeld bij het Meldpunt Homofobie.

• Ellen-Josee

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Zoek jij ruzie ?

Nee ik niet maar jij des te meer natuurlijk.

> Richard heeft het over Wim Eijk als volgeling van

> God,en zijn onfrisse ideeën over

> homoseksualiteit,maar ik lees niet dat Richard jou

> er bij betrekt over zijn opvatting over

> homoseksualiteit.

Als je je bril opzet en effe terugroeid dan zie je dat Richard en ik al de hele tijd met enkel en alleen met elkaar in gesprek zijn.

En daar kom jij ineens tussen vallen. Over ruzie zoeken gesproken… Er is er maar één die ruzie zoekt en dat ben jij stomweg.

Wij hadden hierboven nog een discussie openstaan waar het jouw beurt is. Als jij je daar nu eens mee bemoeide? Of is dit hier een afleidingsmanoevre omdat het daar te heet onder je voeten wordt? :D

• Ellen-Josee

Tja in de Bijbel staat natuurlijk dat homoseksualiteit niet toegestaan is.

Dus hij is er tegen. Voor mij is daar niets bijzonders aan.

Homo's kunnen zich daar wat van aantrekken of niet, daar zijn zij helemaal vrij in.

Je had het eerder over slaafse volgelingen, ik zei dat ik zo'n volgeling ben. Nu gaat het weer alleen over Eijk. Moeilijk discussieren dan…

Fijn weekend,

Ellen

• Ellen-Josee

Richard II Schreef:

——————————————————-

> Ik pleit ook helemaal niet voor onbezonnen

> beslissingen.

Dat doet me erg veel deugd.

;)

• Richard II

Als in de bijbel staat dat homoseksualiteit niet mag, dan moet je daar als christen boven staan.

Dat zouden juist kerkleiders ook moeten doen. Om het goede voorbeeld te geven. Maar dat doet Eijk niet.

Als jij net zo slaafs bent als Eijk, dan slaat wat ik over Eijk zeg ook op jou.

• theo

Dan willen we Ellen als nieuwe pauseres . Of is het pauserin?.

• Frederik D

Pausin.

• theo

Dan gaan we nu maar (de) pauseren

• Richard II

Jezus een vrouw, dan de paus ook.

• theo

Wel ja.

Maar dat Jezus een man is geweest lijkt me volstrekt duidelijk.

Kijk, God is Geest hoezeer de keesies op deez aard dat ook ontkennen. Althans, volgens de bijbelschrijvers is God Geest en daar hoeft niemend het mee eens te zijn natuurlijk maar Jezus was werkelijk een man, dat valt moeilijk te ontkennen.

Overigens, als iemand wil beweren dat Jezus een vrouw is geweest, ach er lopen ook mensen rond die geloven in het bestaan van kaboutertjes en Gee ef oos (immers UFOOS waarnemen MET bewijzen van echte wezens dan zijn het geen ONgeidentifceerde vliegende objecten meer) .