Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Is er bewijs?

• theo

Re: Stockholm krijgt eesrte lesbische bisschop

Gepost door: samuel ()

Datum: 28 juli 2010 12:14

theo Schreef:

——————————————————-

> theo:

> > > Wat zou jij doen als je kind thuis zou komen

> en

> > > zou zeggen: Ma, ik moet je iets vertellen; ik

> > ben

> > > homo/lesbisch?

Maar laat verder maar hoor, jouw woord is even veel waard als een wilgenblaadje?

> Samuel

> > Geen idee nog niet meegemaakt lijkt me niet

> > gemakkelijk, heb jij het wel meegemaakt?

> >

>

> Niet als vader, wel als

> “”buitenstaander/toeschouwer“”

>

> Ook van zelfmoordneigingen en zelfmoordpogingen

> van homosexuelen.

En hoe ging/ga je daarmee om theo, wat deed/doet het met je als predikant van je gemeente?

Is een serieuze vraag theo, ben ik beroepsmatig en menselijk in geïntreseert.

• LeSage

Nee hoor. Ik ben gewoon LeSage.

En ik heb niet het idee dat Breed op zo'n bericht zou komen.

• Boris

De valse berichten van breed zijn inmiddels verwijderd door de webmaster. Hij had een nieuw profiel aangemaakt onder mijn naam. Vandaar dat M*j*r** nu onder jou hangt.

• Boris

De valse berichten van breed zijn inmiddels verwijderd door de webmaster. Hij had een nieuw profiel aangemaakt onder mijn naam. Vandaar…

• LeSage

Okay!:)

Dat is dan snel gegaan. Jk heb het niet eens in de gaten gehad

Dat er niemand iets definitiefs kan doen aan die onzinprikkerij van Breed

• Boris

Gewoon negeren die kerel. Eigenlijk is het toch ook een zielige stumper.

• CU

Met beroepsmatig bedoeld samuel dat hij evengelist is, althans, dat schreef hij op het bijbelbord.

Dan begrijp je ook mijn reaktie, eerder hier gedaan. http://theologie.startpagina.nl/prikbord/read.php?1652,12518995,12545980#msg-12545980

• CU

Geloven zou een stuk makkelijker zijn indien wat er in de bijbel staat, klopt.

De tegenstrijdigheden in de bijbel zijn dermate groot, dat je niet kan spreken over vergissingen.

• Sietse 45

En nog een bewijs is wat Steven en Sammie telken male plaatsen en zuigen

over jezus, die zou geboren zijn uit een geest gekker kun je het ook al niet maken.

• Gonnie

Als God Geest is, dan is het ongelovelijk dat Jezus die stoffelijk was, geboren is zonder dat hij verwekt was door een stoffelijke verwekker.