Je bent net Eliyahu. Kakeldekakel. Horende dood en ziende blind.
Maar hoe zat het nou met die verzoeking van Jezus door Satan? En met de wederkomst van Jezus?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsFrederik D Schreef:
——————————————————-
> Je doet aan geschiedsvervalsing. Typisch iets voor
> een extremist.
>
> Hoe zat het met de wederkomst van Christus? Dat
> iedereen op aarde hem kon zien? O ja, het licht
> gaat in bogen. (Boven)natuurlijk.
Pure wanhoop van jou om te proberen het over een andere boog te gooien.
Doe die oogkleppen eens af, je lijkt wel een op hol geslagen paard.
Dageraad of ochtendgloren is de periode van schemering direct voorafgaand aan zonsopkomst. Het wordt gekenmerkt door de aanwezigheid van licht zonder de aanwezigheid van de zon.
Dageraad moet niet verward worden met zonsopkomst, het moment waarop de zon zichtbaar wordt.
Weet je nou nog niet wat dageraad is?
Boaz.
Frederik D Schreef:
——————————————————-
> Dat is de kwestie niet.
>
> In wezen beweer je dat iedereen vroeger een
> nuchtere logicus was die lak had aan allerlei
> religieuze vooroordelen. Tja … Je kent de
> geschiedenis en de mens niet. Triest.
Triest is dat jij de nuchtere logica wel begrijpt, maar niet toe wilt geven dat jij in een debat aan het kortste eindje trekt.
Dageraad of ochtendgloren is de periode van schemering direct voorafgaand aan zonsopkomst. Het wordt gekenmerkt door de aanwezigheid van licht zonder de aanwezigheid van de zon.
Dageraad moet niet verward worden met zonsopkomst, het moment waarop de zon zichtbaar wordt.
Weerleg dit nou eens! en het staat in de grondtekst van de Bijbel die jij in discrediet wilt brengen.
Boaz.
Frederik D Schreef:
——————————————————-
> Nogmaals, het gaat om kosmologieën en die kunnen
> best wel eens onlogisch zijn.
>
> En wil jij echt beweren dat iedereen vroeger een
> nuchtere logicus zonder supranaturalistische
> voroordelen was?
>
> Man, man, man, geschiedsvervalsing is niet jouw
> tweede natuur maar je eerste.
>
> Je overziet otaal niet de consequenties van je
> geschiedsvervalsingen.
Wat een typefouten. Man wind je niet op en weerleg het Bijbels gebruik van de woorden schemering en dageraad.
Beide woorden weerspreken een platte aarde..
Boaz.
Frederik D Schreef:
——————————————————-
> Je bent net Eliyahu. Kakeldekakel. Horende dood en
> ziende blind.
>
> Maar hoe zat het nou met die verzoeking van Jezus
> door Satan? En met de wederkomst van Jezus?
Ga je over op beledigingen?
Bedoelde jij dood of doof:S
Weerleg de woorden, schemering en dageraad, om jouw stelling dat de aarde plat is te verdedigen.
Boaz.
Frederik D Schreef:
——————————————————-
> Zie elders.
Boaz.
Je weet niet wat je zegt. Je praat iemand na.
Denk jij dat de zon in de bijbelse theorie van de platte aarde een soort lamp is die plots aan en uit gaat?
Overigens, nu je toch zo aan het kakelen bent, ik weet iets beter dan jouw gedweep met dageraad en schemering. Overigens heb ik dat niet van mezelf. Maar zoals ik je al zei, ik baseer me slechts op de wetenschap, in de breedste zin des woords en geleid door de kritische filosofie.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?